Grab A Button

Monday, 9 July 2012

hari ini di sunway pyramid

hari ini buat pertama kalinya saya dengan kawan2 sekelas (sime darby nursing intake july 2010 ) keluar beramai - ramai ..tapi tidak semua yang join..mula2 tu rasa bad mood sangat sebab? entah lar.. ada something menganggu fikiran ini..
dan mula2 sampai sunway saya macam marah2 skit........ada lar sebabnya tue.
sebelum main Ice skating tue saya dengan kawan2 pegi makan d Kfc..jimat2 saja.. huuu.. :) & selepas tu bermula la aktiviti kami...iaitu bermain ice2..haha

ni la first time main ice skating tau...mungkin orang2 dekat atas tu ketawa2 nampak saya main macam tu sangat tidak stable..tapi sungguh pun begitu..saya tidak tergelincir jatuh macam kawan2 yang lain ok...seluar ni x basah pun macam diorang tu ..hahah.. :D well~~ saya kan pandai mengelak ~~~. wink3 :D

kalo dihitung2 seramai 41 orang jugak kawan2 yang join tue..bestkan........

hmm ...one day..saya rasa macam mahu saja bawa "Dia" pergi sana..dia pun belum pernah lagi bawa saja kesana..hope ada kesempatan. :)

mahal jugak bergambar disana tu..ingatkan RM1 for 1 picture tau2 nya 1 pic tu RM25..teruk benarr lar..tp camera diorang tu boleh tahan ok la jugak...untung lar doang tu buat bisness macam tu..ambil kesempatan dalam kesempitan betullah..huhu ^_^ ..tapi x apa ..endingnya saya tetap ambil pic tu jugak kan so..nothing to complaint..
huaaaaaaaaaaa........... saya sangat mengantuk ............ tomorrow got class ..pediatric class pula tue..ok2 ..time to sleep..good night world......sweetdream mama papa adik2.. good night chenta...i love u all.. muahh..

ok bye!

2 comments:

Michelle Hopell said...

kenapa bad mood bha? rindu dgn si boyfriend bha tu .. hihi

Rozssa Lea said...

@michelle hopell - haha.. :) x la..cuma ngantuk sja..huhuhu..