Grab A Button

Friday, 20 July 2012

~pekerja KFC sementara~

 hari ini seperti biasa saya akan menulis diari terbuka saya..saya sangat berani untuk ceritakan semuanya sebab saya tahu semua pembaca pasti tidak mengenali pemilik blog nie..... iaitu saya...
hehe..kalau lah pembaca mengenali saya....wah wahhh...maluu lar saya ..XD namanya pun blog kan ..memang untuk dibaca...tapi sebenarnya yang tahu kewujudan blog saya ni maybe cuma "FOLLOWER2" tersayang saja kowt ...(pergghh........saya semakin suka guna perkataan "kowt doe" jadi orang KL buat sementara waktu  haha)........... ^_^

ni haa..saya mahu tanya nie..best ka jadi pekerja KFC ?? alahh sementara saja time cuti2 semester..jadi "kuli2" bos ~~ huuu so sad doe ... :D ..sebenarnya bukan saya yang mahu kerja nie...adalah seseorang yang mahu kerja tu, dia cakap dia mahu habiskan masa 1 bulan ni dengan bekerja... mula2 kononnya mahu kerja dekat 7eleven...tapi last2 KFC pula...hari ni first day dia kerja tue............ aik2..mesti susah kan kerja2 macam tu..kena sabar , senyum & ramah tamah skit.. bwekk ^_^ haha.......... fuiiyOOhh... dia cakap dia kerja dekat KFC seksyen 7.. alahh saya  x tahu jalan sangat.........macam mana nak bagi surprise nie..?





nyummy2 ..sedapnya.. :D........
ooOps esok 1st day puasa la.... :) huhu.. selamat bposa kepada yg bposa hahax...........


tapi kan kerja kFc banyak awek cun lah..~~ ni yang problem ni..
 huhh..macam dalam gambar nie banyak awek2 yang mengoda2 nanti~~ wink3.... saingan jugak  ni..
ok fine.....! :p ( tapi saya percaya kamu..jadi saya tidak perlu jeles .. ) be positive!

*saya sangat rindu makan ayam KFC.. campur dgn sos thai ..wahhh..sedapnya~~




>.< ok tunggu elaun masuk nanti..saya akan serbu KFC seksyen 7 hehe... that's the big surprise for u.. ok :D

*bersabarlah duhai perut..sekejap lagi engkau  akan diisi dengan makanan favourite mu..sabar ya sayang~haha
-memujuk perut yang mengidam nie~


1 comment:

Aiisyah Colourful said...

sedapnya dapat makan kfc!!! :-D