Grab A Button

Friday, 3 August 2012

cuti raya 2 minggu ??

 tadi baru saja habis jawab TEST FORMATIVE II untuk subject paediatric ..huaaaa ..........stressnya lepas test terus bincang paper tu..untunglah dapat markah tinggi2..tp x apa..study last min akhirnya berjaya juga lulus yeahhh..tapi lulus saja x cukup bilang chenta tu..mesti A.. HARUS!! ^_^

jadual tukar lagi!!! oh no~ nasib baik belum beli tiket balik sabah untuk  raya .. hehe.. tapi memang x balik pun raya tahun nie....

13/8/2012 -26/8/2012 = raya leave. so dalam 2 weeks la tu....saya cancel.... cuti raya ambil 1 minggu saja..nanti bulan 12 ni saya akan bercuti lama sikit daripada kawan2 yang cuti lama2 time raya nie..

sepatutnya raya leave jatuh tanggal 26/8 nie..tapi d sebabkan student nurse terlalu ramai d hospital..so kami student nurse yang lain kena bagi hadiah cuti tambah lagi seminggu..hehe......kami pun mengalami masalah besar iaitu kekurangan Clinical Instructor iaitu cikgu d hospital ^_^ ...pegi posting awal pun susah juga tu..

*so pada kawan2 yang baca blog saya nie..saya tau ada stalker2 hebat ..rakan sekelas saya pula tu.... waahh2.. ^_^ kamu jangan la lupa saya ok..bawa amplang tau bila balik sini nanti..yang kwn2 bloger yang lain   bagi kata2 semangat pada saya agar saya kuat  d sini....dimana semua dorm kosong ..dan saya kena bangun pagi semata -mata nak pegi posting ..huaaaaa  :(

banyak sedih gue hari nie... gaduh saja kan......harapkan kawan, kawan curi cili..huhu...  ^_^  ..sebab ada sorang kawan nie..dia x mau kawan kita lagi sebab x ikut dia balik kedah.. :( ..memang mula2 mahu join dia tapi.....d sebabkan Jadual tukar lagi ..so dia balik awal daripada tarikh sepatutnya....dan saya yang still posting 13/8 nie..akan posting selama seminggu dan lepas seminggu tu barulah pegi kedah .. "SEPATUTNYALAH KAN" ..tapi...saya pula rasa segan.......takut.........kalo sama2 g kedah mungkin saya akan pertimbangkan........nanti sesat d kedah tidak jumpa2 selama-lamanya..amacm ..susah gak tu ^_^.. takut la.....sorry .. :(

*ok lah buang yang keruh ambil yang jernih... hmm yang penting ahad ni pegi ICT ..yeah !! :D....sesiapa yang mahu join ..jom lah..kita pegi main game .."tangkap-tangkap ikan" hehe

1 comment:

Natasha said...

selamat hari raya rozssalovepink.. =)