Grab A Button

Saturday, 4 August 2012

fikir sebelum buat pembedahan plastik

cantik memang cantik...yang comel bertambah comel..dan yang tidak lawa menjadi lawa menarik g tuh..sekali pandang rasa macam ingin juga try benda nie..apalah jadi dengan muka kita nanti kan..ahah..ni dia..

yang mana 1 lepas pembedahan?? tentulah yang cantik tu..


jejennggg!!! lawa kan~~... peewwiiitt..haha..confirm menang ni kalau join unduk ngadau.. jadi Ratu terus~..
muka yang cute ni mesti semua kenal..pelakon "boys over Flower"..tapi rupa2nya pelakon yang bernama kim hyun joong ni pun mengaku juga yang dia buat pembedahan plastik..hmm patutlah hemsem...

 tengok perubahan positive nie....mata pun diorang repair tau,..hehe..


 dan kenalkah anda pada..

beza kan muka diorang ...


ok kalau berjaya hmm baguslah...tetapi...kalau........macam nie.....








so amacam...fikir2 lah dulu sesiapa yang mahu buat pembedahan plastik tu..fikir btl2..nanti jadi semakin x cantik..x hensem...naaa....menyesal pun x guna..bukan mahu mengutuk diorang yang buat pembedahan ni...gambar2 d atas cuma bagi kita iktibar agar lebih berhati-hati..dan kalau boleh tidak ambil jalan singkat untuk mencantikkan wajah..hehe...
bersyukurlah dengan muka kita yang sekarang ne..lawa sudah tu...percaya lah ......susah tau cari yang sama muka dengan kita d dunia yg luas nie..walaupun ada yang cakap ...dalam dunia ni ada 7 orang punya muka yang sama....do u believe it????....hmm bagi saya...saya x berapa percaya dengan pernyataan itu sebab ..bagi saya ...TIADA ORANG YANG SAMA dengan saya melainkan saya ..kalau ada kembar pun....kembar kita cuma copy muka dan physical kita saja..tapi..sebenarnya kita cuma 1....ROZALIAH MALIUS cuma satu !!,,hehe.. cari lah d serata dunia....belum tentu anda menjumpai yang betul2 100% seperti anda...dan saya tetap saya 100% original ROZALIAH.. 

*mencarut saja saya.....huhu.....

sayangilah diri anda....muka anda...pasti ada sebabnya kenapa Tuhan kurniakan wajah yang unik sebegitu...heeee :D

4 comments:

elyna mirsada said...

umm seram je tgk lau buat pmbedahan makin bruk,kita dicipta sebaik2 mnusia,mgpa perlu diubah lg..

Natasha said...

ade yg brjaye ade yg x.. tp itu diorgg. kite yg Islam ni, bersyukur lah ape yg ade.. haram nk ubah ciptaan Allah.. melainkn sbb2 yg tertentu tu lain citer..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

risiko yg perlu ditanggung sbb nk cntik erk.

Hanif Idrus said...

Iskkkk...teruknya..itu kalau pembedahan plastik besar-besaran tu kot...keciannnya