Grab A Button

Monday, 13 August 2012

hatiku gembira :D kerana dirimu begitu berharga~

ok2.. lama tidak post something new ..sebenarnya saya begitu sibuk semenjak dua menjak nie.. hehe... :D ..( sibukkah??? ) ow...~ bz juga ok...

maklumlah..sudah mencapai sem genting~~ iaitu semester 5 diploma kejururawatan.. kena struggle skit complete kan cross.. apa itu cross ?? hmm hanya korang yang ambil course  medic saja tau...kena complete kan sebelum ke semester 6 ..doa kan saya semoga berjaya dengan megahnya hehehe.. ^_^

today was my first day posting to HEMODIALYSIS ..ok sana best jugalah cuma sedikit rasa bosan melanda diri sebab balik-balik tengo procedure yang sama..and my work only observing & ofcoz monitoring.. lenguh tau kaki asyik berdiri........penat.

sebenarnya bukan ini yang nak saya ceritakan...berkenaan dengan tejuk entry saya kali ini.. "HATIKU GEMBIRA , KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA~~ sebab................nie...







saya telah menerima patung comel ni dari chenta... comel kan???... hehe..saya bagi nama patung pink comel nie.. "ibO ".. .. ibO2 come to mumy~... ........

:D ..


& saya juga dapat novel!!.. pandai benar chenta ni kan.. siap beli novel lagi.. mula-mula saya memang tolak berabis...haizz nasib baik faham juga sidia nie...taktik2 manja rozaliah ni heheh... ^_^ ... tebal juga la novel ni.. separuh pun blum abis saya baca.. ada dala 1049 muka surat..
   tengok la apa tajuk novel saya ..............

"7 Hari Mencintaiku" ..

:D ok ...forever love u .. ^_^ setiap saat ... setiap 60 minit sejam...setiap 7 hari seminggu.... setiap 12 bln setahun.....now n forever .... huahuahua.. ^_^... ( oit..serius dalam senyum tau nie )

yang penting  chenta cakap .. *JANGAN PERCAYA KALAU ADA ORANG CAKAP KO CANTIK @ CUTE..DIORANG TIPU TU... ( hahah.. jahatnya... ok fine! )



* thanx for the present ...  i love it ! :D ...

7 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Uwaaa bahagianyer awk!!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

singgah lagi... heeeeee

Hanif Idrus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
Selamat bercuti dan jika pulangke kampug hati-hati di jalanraya
Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
Selamat Hari Raya

princess love said...

@Leeza dayasari [santai leeza]
bahagia sikit :D haha

princess love said...

@Leeza dayasari [santai leeza]rajin benar singgah.. :D

princess love said...

@Hanif Idrus sori lambat reply..bz skit :D iya camat ary raya jua.. :D

SimplySeoul said...

the hippo is so cute.