Grab A Button

Friday, 24 August 2012

mata dan hati berperang?

bila mata dan hati tidak sehaluan ...biasanya kesakitan akan terasa ..lbih parah jika mata dan hati itu lansung tidak sependapat ..(samalah tu kan hehe)

macam yang saya sering alami sekarang..sebenarnya mata saya kata "ok! saya x buat lagi" ..tapi...d hati.....hati akan mula menilai...dan membandingkn..dan ini semua bantuan dari siapa?? tentulah daripada "otak" ciptaan Tuhan...d saat mata tidak sudah melihat keadaan itu...hati akan terus menjalankan tugasnya..kadang kita rasa sakit hati..kita rasa marah yang teramat sangat...tapi....................bila mata mula bekerja....mata kita akan melihat banyak kesan daripada perbuatan hati tadi....mata mula menentang...dan memarahi hati.... iskk...iskk..isk..hati menangis.......
heart bubble icon

*maafkan saya kerana terus menyakiti hati orang.. especially mereka2 yang menyanyangi saya... 

tentang hati dn perasan siapalah saya kena menangkan..dua2 pentingkan..  :D ok..mulakan lembaran kisah baru.........malas fikir pasal nie


moments

13 comments:

Michelle Hopell said...

tidak semua hati kita boleh senangkan .. kalau asyik senangkan hati org, hati sendiri pulak merana. hehehe >..<

Aiisyah Colourful said...

sekurang-kurangnya kita ada usaha nak menghappykan hati org dan hati sendiri..

elyna mirsada said...

jg hati sendiri dl br jg hati owg..hehe

Hanif Idrus said...

Wah!! dalam ayat ini....hehhehe

Masz Sidek said...

jaga hati sendiri dlm pada masa yg sama berusaha menjaga hati org lain juga... :D

Aiisyah Colourful said...

saya tag anda

http://roseskalerful.blogspot.com/2012/08/segmen-hanif-idrus-segmen-menerjah.html

princess love said...

@Michelle Hopell means kena pentingkn diri sndiri jugak la kn:D

princess love said...

@Aiisyah Colourful yea tu la yg sebenarnya :D

princess love said...

@elyna mirsadaok2 :D

princess love said...

@Aiisyah Colourfulthnx ok..nti join.

Arina Shamsul said...

dear,kalau mata memerlukan pedang samurai,saya boleh hulur.nak ke?tehehehe.

Misz Mieza said...

Hai Rozssa! MM datang bawa entri untuk kamoo! Hope kamu suka.. Jom jenguk jap..

http://pape-jer.blogspot.com/2012/10/sesi-promot-blog-kumpulan-d3.html

princess love said...

@Arina Shamsul hahaha...samurai???? tapi takut hati sakit pula...huhu