Grab A Button

Saturday, 27 October 2012

nothing!


why did this happen to me. ....should i cry just because the  "story is over" . I'm tired ...i can't sleep..thinking of our destiny..

..i don't wanna hurt him anymore....that's the only word that can express my feelings now...


haiizzzz... kenapalah jadi begini.....................kenapa hati itu boleh berubah!?!. saya kah yang salah...

tiba2 pula saya teringat kenangan2 dulu..membuat saya sedikit cengeng...



itu dulu.............. sekarang ada pula perasaan macam mahu ...



& i just found something.............  " LIA " ohh no!! that's my name!... nampaknya he searching somebody yg bnama "LIA"

and WHO CARES.........

the truth is... saya memang sakit hati...broken heart !!! hancur jadi keping2..sampailah saya jadi sedikit jahat.....apa saya buat??............(masjid jamek saja pun ) akhirnya saya terkunci disitu...


..salah faham mungkin sebab kita jadi begini..tapi jarak juga puncanya pertengkaran sengit kita..masing2 mahu selingkuh....baguslar...akhirnya masing2 dapat yang baru........


puas hati macam tu..bagus2...simpan saja kenangan "vennyliah" ..lagu ciptaan pun bagi saja lar dgn LIA yang baru tue..nama sama saja kan..


kesimpulannya.....

all story had been DELETED! ok.




No comments: