Grab A Button

Saturday, 27 October 2012

yuuhhuuu..

hello world :D ..



syukur.. sebab kita semua sihat-sihat saja..family pun semua ok...buah hati pun sihat....semua sihat lar....harap2 kawan-kawan pun sihat juga...

entry sebelum ini agak sedih sedikit...haha.. terlalu ikut perasaan kali.
anywhere saya sekarang happy-happy saja..

memang sejak beberapa minggu lalu saya agak moody sikit.. semua orang saya marah ..saya mudah nangis lagi...ayoooo .. 
macam mana nie..
adakah itu bawaan 
ehemmm2...
"bulan Merah"

mungkin lar kan...
kalau nampak muka saya skrang memang x cantik.. (uik.. macam diri tu cantik sangat)
well boleh lar sikit..........

HM .TUAH ISKANDAR kata kita kena puji diri kita sendiri..siapa lagi yang akan cakap kita cantik kalau bukan diri kita sendiri kan2... haha

ok....besok bermula lar hari d mana saya akan berpraktikal di T.O.N.E.H
apa itu....??????????

alahh Eye Hospital lar...

mesti bnyak story sana nanti...pahit manis ..nanti bakal d curahkan d sini saja.....

blog teman meluah.......
harap tiada yang baca...
(malu ...)
heee

...



6 comments:

dayteenlea said...

comel.
and cute, :)

Arina Shamsul said...

eyuhuuuuuuu..

cantik takde tapi cute ada..hehhee
semoga semuanya berjalan lancar :)

wan nurul hezrina said...

helooooo...yuhuu anybody home..ketuk2 pintu disini...sekali terpandang budak comel n manis sangat berbaju merah=)hye dik cumil sangat awok=)

alah tulis jer..jangan malu2..wink wink

princess love said...

hahah :D yea thnx kakak ...heee >.< malu pula ni..

princess love said...

haahha... >.< semoga semuanya ceria2 seperti selalu kan kak

princess love said...

makasih :D kak pun lar...