Grab A Button

Monday, 12 November 2012

cerita pelik tapi benar..

hmm...dalam kita happy2 cuti deepavali ni...saya perasan banyak saja perkara pelik yang berlaku..dan dalam kepelikan tu ada kebenarannya..

apa yang pelik??..

kalau perasan ..
baru-baru ni ada seorang student nurse sime darby kemalangan dekat Petronas seksyen 26 shah alam...saya tidak rapat juga dengan arwah tu..cuma saya kenal la siapa dia..sedihnya...
bahaya juga naik motorsikal nie..yang lagi sedih nya...dia berpakaian full uniform dgn name tag lagi...dia sebenarnya posting syift pagi...dia x naik bus macam slalu....waktu kejadian tu pun dia naik motor tuk ke hospital...sedihnya saya dengar story pasal dia...mungkin sudah tiba masa bagi dia...semoga dia di terima d kerajaan syurga..amen.

dan ada lg story..
dekat hospital sime darby sekarang tengah heboh pasal misteri penampakan bonda maria...hmm...saya pun nampak dengan jelas juga...saya betul2 nampk!.. saya risau bila nampak tu..saya takut ..sebab saya pun bnyak dosa juga...kena bertaubat ni..oh tuhan ampunilah dosa-dosa saya.selamatkan la saya.

..sdah 3 hari  benda tu berada di tingkap ward hospital..apkah itu..?? nanti kalau sempat saya akan uploadkan d sini..takutnya..
apakah kerajaan nya sudah semakin hampir...tapi saya  belum bersedia lagi..

dan yang last....

saya tersentuh hati melihat post kawan nie d facebook...ni la kan dunia percintaan..cinta yang terbaja mekar sejak d bangku sekolah boleh hancur macam tu.....dia d tinggalkan oleh teman lelakinya..dan menurut apa yang dia bagi tau..teman lelakinya itu ada kekasih lain...yang berlainan agama darinya...dan ada juga saya tengok sendiri...hmm.. siapakah gerangan gadis yang menjadi penghalang hubungan diorang tu ya....

tidak lawa mana pun...lawa lagi kawan sya...entah la..siap gambar profile facebook berkepit dengan kekasih baru nya..sedih pula saya tngo kawan saya nie.. siang malam menangung rindu.. akhirnya di balas dengan kecurangan...apakah ini dinamakan cinta sejati...?? oh no...

saya harap suatu hari nanti kawan saya akan menemukan jejaka yang paling baik..seperti yang dia wish setiap hari..saya tahu test dia tinggi..dan dia sepatutnya dapat yang terbaik dari yang dulu...
jangan sedih2..saya doakan yang terbaik untuk anda.

semoga semua kita diberkati.......
sayang semuanya.. :D







1 comment:

elyna mirsada said...

bonda maria spe dy?xsbr nk tau lbh lanjut.hehe