Grab A Button

Friday, 16 November 2012

hari ini saya..........

hari ini..

2012 (jumaat)

merupakan hari last hari posting saya.......dan tadi saya syiff petang........penatnya......
 ...selepas ini revision week selama seminggu.... & then exam 2 weeks ....lepas tu posting balik selama seminggu....

dan saya akan bekerja d Ear Nose Throat Ward selama seminggu lepas exam tu...

lepas tu??



lepas tu...............




  yeahh !! best kan...






saya akan cuti-cuti disabah for 2 weeks

  

jom ke sabah..best .. hee......




tapi sebelum itu saya kena tempuhi banyak halangan...kena study berabis untuk exam...kena prepare tuk osce..yang mana saya sangat takut sebenarnya...bolehkah saya lakukan tanpa gelabah lagi...takutnya saya..

saya tahu ...saya boleh!!! cehh..hee GOOD LUCK ROZALIAH!

......................................................................................................................................................................

sebenarnya ada sedikit kehampaan dihati ini..ada kemarahan ...kesedihan...hmm... 

tapi tidak mengapa... 


 mungkin saya yang tidak sabar kan.. MR.Busy selalu saja lupa SMS ..... dia terlupa yang kita tengah..







 tengah loading menunggu ...............















  

















 last2....













 

  


 23:30 pm baru kena ....






 








 THANKS for calling.................................
walaupun sudah ada sedikit "panas"

dan geram kerana lama menunggu................................ (ada sedikit kecomelan disitu ^_^ hehe )



dan....
sebenarnya diri ini sudah tidak berdaya untuk berhadapan dengan lappy comel ini...taip pun asyik tersalah... \
hmm tu saja yang sy mahu share hari nie..sharing is caring~~
 penatnya.....

sebenarnya

saya sudah sangat mengantuk............

namun ku gagahi juga mata dan jari jemari  ini mengucapkan.....

Good night............


god bless us Amen . :D daaaaaaaaaa.......