Grab A Button

Sunday, 25 November 2012

sucess utuk first paper :)

halo blogger....

hari ni 26 nov 2012 first paper  untuk final exam sem 5..




paper tadi sebenarnya bagi saya tidak lar terlalu susah


.. cuma kami x jangka pula soalan itu yang keluar..

kawan2 termasuk saya skali hehe .. berabis mgafal fakta yang lecturer suruh hafal..padahal time exam tadi lansung x kuar pun... yang ada cuma soalan "kritikal thinking" untuk baby yang bermasalah jantung berlubang..
haha... dengar macam pelik kan ...saya pun rasa pelik bila guna BM untuk sebut "jantung berlubang"
 sebab slalunya dalam medical term kami menyebutnya sbagai  .. "patent ductus arteriosus"

apa itu "patent ductus arteriosus" hmm cari lah sendiri..banyak tu explanation dekat google..

 #ramai juga kwn2 yang post dekat fb... tidak puas hati dengan soalan lar tu sebabnya...hehe ..

syukurlah soalan pun x susah mana pun ...selagi jari jemari ini mampu menulis dan otak ini boleh bfikir utk jawapan sesuai...maknanya........soalan itu masih dalam kategori sederhana..( ceh confident) haha

dan sekarang........saya akui saya sangat mengantuk......tiba masanya untuk tidur dan petang nie con't study untuk subjek sterusnya..

daaaaaaaaa.......

No comments: