Grab A Button

Sunday, 18 November 2012

take it easy...

 



bolehkah kalau tidak study tapi lulus dengan cemerlang!?!



AAAAAAAAAAargghhhh..........






tu bukan jeritan  kerana BERANAK tau......


   

:(





dalam 140 lebih student sem 5 mungkin saya lagi yang belum study...risau...memang risau......tapi mahu buat cam na kan......



*tadi pun pas balik dari church saya terus masak.......jadi suri rumah sekejap  huhu..........

makan..makan..makan....

MENGANTUK! :( 

terus pegi tidur...sebab saya rasa my brain sudah low bat...


so saya cas selama 2 jam.....



junior-junior buleh pulak buat bising diluar tu.....main lari2 agaknya.....

dan ..saya terbangun....

sebenarnya si dia pun ada call saya, membangunkan saya.........
ngam-ngam lagi saya tengah mimpi pasal dia...

n 1 was like.........hooohhhhhhhhhhhh!!! sedikit kekesalan dan kecomelan disitu..............




 






saya lapar lagi o...kali ni saya teringin makan "Hot plate"










oh tuhan ..sedapnya..................kalau lar permintaan ini dapat d tunaikan sekarang....


yeeyyyyyyy!!!

 paling happy..........................


hakikatnya...

saya masih kelaparan sekarang...










still juga kena menghadap notes......... 









 











1 comment:

Aiisyah Roseskalerful said...

sedapnya makanan tu.. study rajin2