Grab A Button

Saturday, 8 December 2012

dalam hati..

saya tiba-tiba terfikir tentang sesuatu..ada persoalan yang memerlukan jawapan sebenarnya...hmm adakah terlalu awal bagi kawan-kawan seusia saya kahwin n dpt baby??..

 parents cakap masih muda sangat tuk kahwin..tapi saya tengo diorang macam best pula kahwin awal..timbul rasa jeles.hee... normal la kan jeles2 nie..
dalam hati ni kan.. saya pun teringin kahwin muda...tapi ...macam susah pula kahwin awal..myusahkan ramai pihak..

hidup ni mesti ada target..n target sya adalah saya mahu berjaya.. n atlist ada kerja yg bley bantu my future husban n my big family nanti.. tidak lar cuma goyang kaki dirumah tnggu husban balik rumah...walaupun mjadi seorang "jururawat" bukan  cita-cita saya sejak dulu.. tapi , apa bley buat la kan.. sudah d berikan rezeki macam tu.. terima saja lar kan..

atlist before kahwin saya ada  "tempat bergantung" ada la juga pengetahuan skit2 sbelum bina family ni..tahu tentang penyakit2 n ubat2 tuk sembuhkannya..ada pengalaman tuk handle family kalau ada msalah kesihatan nanti.. tapi saya bukan doktor...masih kuli-kuli doktor ok.. ^_^ hehe..

saya bersyukur sebab kahwin lambat..atlist bley sambung study.. n lepas study saya bley terus kerja..dapat gaji...hmm rasanya tidak sabar merasa gaji pertama saya...macam na lar nanti kan..(duit bukan segalanya )

 (jangan x tahu.. duit palsu  nie..hehe)


tapi........bercakap soal kahwin.. ada sedikit kerisauan dihati..

adakah saya nanti diterima oleh mereka??

yup ..mereka... mereka......mereka.............

sya terdengar sesuatu....... sepertinya mreka kayaknya ngak suka deh ama gue....
 apa salah gue..kok gue d benci sih.. :(  .. padahal gue lagi senang ama mreka...


ko laging ibigin ka nya ..hindi mahalaga kung ano ang sinasabi nila..
ibigin i kanya magpakailanman............muah..


3 comments:

ELFarahin said...

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/mini-end-year-giveaway.html

ELFarahin said...

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/mini-end-year-giveaway.html

wan nurul hezrina said...

OK JER KAWIN MUDA TAPI BETULTUH MMG BANYAK KENA PIKIR.AT LEAST BERJAYA DULU..Tapi kalau dah tak bleh tunggu baik bernikah jer..hehehe

eh adik follow tuh blog contest akk.dah tak gerakpun blog2 nnt g personal blog hezrina83.blogspot k/tq