Grab A Button

Sunday, 20 January 2013

my post today..

lamanya x buka blog ..rasa rindu pula menatap blog ni.. wlaupun tidak berpengunjung tapi itu lebih baik rasanya.. daripada setiap post comel d lihat org2 yg kurang d senangi..oOOps..  hehee..

anywhere~ sebenarnya saya merindukan seseorang.. apa bley buat dia skarang jauh d mata... padahal selalu jauh d mata pun..  saya rindu iboo2..apa khbr suda iboo sy tu haa...

sebentar tdi saya telah start mbuat refleksi diri... d tambah motivasi yg d berikn oleh rachel sewaktu otw ke church tadi.. sungguh naik semangat ni untuk study..

tp stelah sampai d bilik...pantas saja sya melabuh kn badan ke katil...apakah ini motivasi diri atau hasil refleksi tadi?? ohh no.... lansung tdk membantu! saya tetap ambil mudah saja..tp ada juga rasa takut... exam , assigment, presentation.. semuanya menderitakan hidup ini.. :( ow...

saya perlukan ibo2 saya...

***sy harap Chinese New Year ni dapatlar sya balik sabah... plessss i need it :( tiket jgn lar menjadi sangat kedekut...bagi la murah2 skit..promosi..

tp...kalau balik sabah x tertunai... last choice is "MELAKA/ ULU  LANGAT / pegi rumah kak mira .. ada kenduri.. ^_^

mna2 sja yg penting puas hati..

tp dpt jumpa iboo2 lg penting...






2 comments:

Aiisyah Roseskalerful said...

semoga dapat pulang ke Sabah :-)

rozssalovepink said...

@Aiisyah Roseskalerful :) sangat berharap.. harap2 dpt lar :'(