Grab A Button

Friday, 1 February 2013

setia hujung nyawa vs study!

masa tidak mnunggu mu duhai adik comel  (start perasan~ )

ingat masa itu emas...

adik mesti study.. kerana isnin 4 feb ni adik exam~~!!! x takut ka? simpan dulu semua yg ganggu konsentrasi adik tu..


please drama.. x boleh tahan kalau x tngok kmu...


kamu bgitu pentingkn diri... knapa la bgitu senang drama kmu sy jumpai..ohh  .. ( smbil menangis konon )

d utube ada muka anda.. d fb pun suma org sibuk memperkatakn kmu..




*walaupn dulu sy peminat setia sinetron... kini saya mula meminati filem2 melayu aha (hati ini tetap suka sinetron ok )tp saya agak pilih kasih juga.. sya pilih yg best2 ja.. yg mcm story kat atas tu saya setuju~!!! saya suka ok. sebab pelakon dia comel mcm pretty zinta .. berbakat.. aha..

dan.. skarang sy nak start study... smalam baru habis 3 slide saya terjah.. apakah ini bmksd saya tdk study dgn bsungguh2. hehehe




* tadaaa.. slip examination sem 6..tngo la date exam tu.. sumanya dekat2..n isnin ni terus 3 paper.. owhh.... rumit bg ku....

*hope semuanya bjalan dgn baik.....seperti status fb yg baru ku post td..

♥ ♥ ♥ God’s blessing may come as a surprise and how much you receive depends on how much your heart can believe. ♥ ♥ ♥

ok la bye semua... pas ni jarang dah update belog.. busy ni busy.. hee tataa~ :D :D


2 comments:

Aiisyah Roseskalerful said...

lepas study bolehlah tengok setia hujung nyawa tu. Zain dengan El sangat comel :-)

Rozssa Lea said...

@Aiisyah Roseskalerfulmmg pn comel diorang ..hmm bestnya~~